SEO – próba definicji.

SEO nie jest nauką ścisłą, w pełni obliczalną, w której wykorzystuje się wzory, sprawdzone reguły itp… To rodzaj pojedynku (konkurencja nigdy nie śpi, a wręcz czeka, aż Ty przyśniesz ;)). Algorytmy wyszukiwania i nowe SEO trendy są dynamiczne, ciągle ulegają modyfikacjom, zmianom. Musisz stale obserwować ten proces, być na bieżąco z nowościami, trendami, kontrolować „ruch w sektorze pozycjonowania”. Pilnuj TREŚCI – Bacz na jej unikalność i dbałość o aspekty techniczne (np. kod….) Można pokusić się o stwierdzenie, że dzisiejsze SEO to mieszanka artystycznej fantazji, skrupulatnego wyrachowania, doświadczenia plus wiedzy oraz … matematyki.  To sztuka iluzji, przekonania klienta wirtualnymi argumentami, pojedynek pomysłów, konkurs koncepcji perswadowania…

Ale to tylko jedna z wielu prób okreslenia tego nowego, fascynującego i jak to czas ukazuje – intratnego sposobu realizacji samego siebie.

Search engine to po angielsku wyszukiwarka  internetowa. Search Engine Optimization należy rozumieć jako optymalizację (stron) pod kątem wyszukiwarek internetowych. Innymi słowy są to działania zmierzające do podniesienia pozycji danej strony w wyszukiwarce, zwane również pozycjonowaniem.
—————————————————————————————–